تور گرجستان | تور لحظه آخري اروپا تور گرجستان | تور لحظه آخري اروپا .

تور گرجستان | تور لحظه آخري اروپا

مراكز خريد تفليس گرجستان

مراكز خريد تفليس

پس از اتفاقات اخير و درگيري ها و ناامني هاي به وجود آمده در كشور تركيه، بسياري از گردشگران ايراني كه قصد سفر به استانبول و ساير شهرهاي تركيه را داشتند، مقصد خود را تغيير دادند و به سراغ ديگر كشورهاي منطقه رفته اند. به گونه اي كه بر طبق آمار و ارقام تنها در تابستان گذشته، بازديدكنندگان ايراني كشوري مانند گرجستان رشدي ۳۰۰ درصدي داشته اند. اين رشد و توجه بي سابقه ايراني ها به كشور گرجستان باعث شد تا كارناوال بر آن شود تا به معرفي جاذبه هاي پايتخت كشور گرجستان، تفليس و ديگر شهرهاي اين كشور بپردازد.

يكي از محبوب ترين تفريحات و فعاليت هاي مسافران به خصوص خانم ها در حين سفر به يك شهر، خريد سوغاتي و محصولات متنوع و گردش در مناطق تجاري است. گرچه تفليس پايتخت كشور گرجستان است، اما آن قدرها وسيع نيست و گزينه هاي چنداني پيش روي شما نيست. با اين حال ترتيبي داده ايم تا بتوانيد به خوبي مراكز تجاري و بازارهاي تفليس را بشناسيد و بتوانيد بر اساس علايق خود برنامه خود را بچينيد. در ليست پيش رو تركيبي از گزينه هاي مختلف براي شما معرفي شده است كه به ترتيب محبوبيت و اهميت آمده اند.

مراكز خريد تفليس
۱- تفليس مال |Tbilisi Mall

تفليس مال يكي از بزرگ ترين مراكز خريد شهر تفليس، پايتخت گرجستان است كه در انتهاي غربي شهر و خارج از آن قرار گرفته است. در واقع براي رسيدن به تفليس مال بايد وارد جاده تفليس باتومي شويد و تا كيلومتر شانزدهم پيش رويد. مركز خريد تفليس مال با ۱۰۸ مغازه از برندهاي معروف، ۲۵ كيوسك، ۶ كافه، ۲۷۰۰ جاپارك، ۱۵,۰۰۰ متر مربع هايپرماركت و ۱۰۰۰ متر مربع فضاي تفريحي قطعا اولين انتخاب شما در تفليس براي گردش و خريد است. در اين مجموعه به روز و شيك، علاوه بر نمايندگي هاي معتبر پوشاك، مجموعه هاي تفريحي چون سينما، رستوران و هايپرماركت كارفور نيز به چشم مي خورند. اين مركز خريد همچنين پاركينگ رايگان دارد. طراحي داخلي و سبز تفليس مال بسته به فصل ها متغير است، يعني از گياهان و گل هاي متناسب فصل براي زيباسازي درون مركز خريد استفاده مي شود.كارفور هايپرماركتي زنجيره اي با قيمت هاي متوسط و بسيار مناسب است كه مي توانيد اجناس خوراكي، پوشاك معمولي و لوازم خانه مورد نياز خود را از آن تهيه كنيد.
۲- ايست پوينت | East Point

تنها با ۱۲ دقيقه رانندگي از مركز شهر به مركز خريد مدرن و به روز ايست پوينت خواهيد رسيد. جدا از ۱۵۰ مغازه با برندهاي بين المللي و معروف، مي توانيد با طيفي از گزينه هاي تفريحي و متنوع براي كودكان و بزرگسالان رو به رو شويد. از جمله اين تفريحات مي توان به بولينگ، سينما سه بعدي، مغازه هاي معروف اسباب بازي، باشگاه كودكان، رستوران ها و كافه هاو هايپرماركت بزرگ كارفور است. از جمله برندهاي معروف پوشاك اين مركز خريد مي توان به گلوريا جينز، كوتون، ال سي واكيكي، منگو و زارا اشاره كرد. از جمله برندهاي رستوران هاي زنجيره اي نيز مي توان مك دونالد و وندي را نام برد.همان طور كه قبلا اشاره شد، كارفور هايپرماركتي زنجيره اي با قيمت هاي متوسط و بسيار مناسب است كه مي توانيد اجناس خوراكي، پوشاك معمولي و لوازم خانه مورد نياز خود را از آن تهيه كنيد.

۳- دراي بريج ماركت | Dry Bridge Market

دراي بريج، از آن روز بازارهاي شلوغ و دوست داشتي است كه در تمام هفته مي توانيد به آن مراجعه كنيد. انواع و اقسام سوغاتي هاي محلي و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره اي، شيشه اي، انواع خنجر و حتي يادگاري هايي از جمهوري شوروي مي توانيد در اين بازار بيابيد. بهترين زمان براي مراجعه به روز بازار بريج ماركت، آخرهفته هاست. از ميدان آزادي تا اين بازار ۲۰ دقيقه پياده روي دارد.

۴- خيابان پكيني | Pekini Street

خيابان پكيني يك مركز خريد نيست، بلكه به سادگي خياباني در شهر تفليس است. در دو طرف اين خيابان، تعداد زيادي مغازه و نمايندگي برندهاي معروف را خواهيد ديد. هر نوع مغازه و فروشگاهي كه مي توانيد تصور كنيد را در خيابان پكيني خواهيد ديد. از جمله مغازه هاي قابل توجه اين خيابان نمايندگي دبنهامز بوده كه به تازگي افتتاح شده است. درست در كنار آن مغازه ريور آيلند ( River Island ) قرار دارد كه مجموعه متناسبي از لباس ها را ارائه مي دهد. اگر دنبال مغازه اي با قيمت هاي مناسبيد، فروشگاه «I Love Moda Lux» گزينه مناسبي براي شماست. از ديگر برندهاي معروف موجود در اين خيابان مي توان به پوما، كالينز، ريباك، لوتو، بنتون، منگو و گارفيلد اشاره كرد.

همچنين جواهرفروشي هاي برندي چون دلفوس و كارلا بيسي در خيابان پكيني وجود دارد. اگر دوست داشتيد در اين خيابان كمي تفريح خوشمزه داشته باشيد، بستني معروف لوكا پوراراي (Luca Polarae) را از دست ندهيد. همچنين فست فودهاي مك دونالد، تگزاس و نيويورك برگر نيز گزينه هاي خوشمزه پيش روي شما هستند.

۵- مركز خريد مراني | Shopping Gallery Merani

مركز خريد مراني، مجتمعي ۴ طبقه است كه در مركز شهر تفليس قرار دارد. با آن كه شايد كوچك به نظر برسد، اما نمايندگي بسياري از برندهاي معروف و بين المللي را در مراني خواهيد ديد. برندهايي چون: زارا، كوتون، ماسيما دوتي، باتا و … در اين مجتمع پيش روي شما قرار دارند. از ديگر امكانات مركز خريد مراني مي توان به وجود چندين رستوران، كافه و تراس اشاره كرد. همچين مي توانيد با مترو خود را به اين مركز خريد برسانيد.

۶- تفليس سنترال | Tbilisi Central

مركز خريد تفليس سنترال در ووكزالي قرار دارد كه به راحتي با اتوبوس هاي خط ۴۹ يا مترو مي توانيد خود را به آن جا برسانيد. در اين مركز خريد طيف متنوعي از پوشاك، كيف و كفش، لوازم ديجيتال، انواع رستوران و كافه و يك هايپرماركت به چشم مي خورد.

۷- مركز خريد كارواسلا | Karvasla

مركز خريد كارواسلا، مجتمعي ۸ طبقه است كه در خيابان دادياني تفليس قرار دارد. اين مركز خريد با دو طبقه پاركينگ اختصاصي، براي ۳۰۰ خودرو فضاي پارك دارد. در ۶ طبقه ديگر اين مركز خريد بيش از ۶۰۰ مغازه به چشم مي خورد. در مركز خريد كارواسلا طيف متنوعي از انواع پوشاك، كيف و كفش، لوازم منزل، رستوران و كافه و بخش هاي تفريحي چون زمين بازي كودكان وجود دارد.

۸- مركز خريد ليلو | Lilo Mall

مركز ليلو نخستين مركز خريد درون تفليس است كه با اجاره رسمي از دولت گرجستان شروع به كار كرد. در مركز خريد ليلو طيف متنوعي از محصولات با قيمت هاي متناسب ارائه مي شود كه مي توانيد خريدي لذت بخش را براي خودتان رقم بزنيد. در مركز خريد ليلو هم فروشگاه هاي زنجيره اي و هم محصولات تك شعبه را خواهيد يافت. جالب آن كه اين مركز خريد نه تنها محصولات مورد نياز منطقه را، بلكه قفقاز و ديگر كشورها را نيز تأمين مي كند. از جمله محصولات اين مركز خريد، مي توان به لوازم آرايشي بهداشتي، پوشاك، جواهرات و … اشاره كرد.براي رسيدن به ليلو مي توانيد از مترو و يا تاكسي استفاده كنيد.

۹- مركز خريد جي تي سي | GTC

يكي ديگر از مراكز خريد بزرگ تفليس، مجتمع جي تي سي است كه برندهاي معروف و به روز دنيا را در ميان مغازه هاي آن خواهيد ديد. محصولات متنوعي چون جواهرات، پوشاك بانوان، پوشاك آقايان، لباس هاي جين، لوازم خانگي، آلات موسيقي، كفش، اسباب بازي، ساعت و … در اين مركز خريد به چشم مي خورد. مركز خريد جي تي سي دو طبقه است و در خيابان وكوئا تفليس واقع شده است.

۱۰- مركز خريد مگالين | Megaline

مركز خريد مگالين به صورت عمده و تخصصي براي فروش لوازم خانگي است اما در اين مركز خريد، محصولاتي چون لباس، عطر، كفش، سوغاتي و كتاب نيز به فروش مي رسد. همچنين در مگالين يك بانك، صرافي و پاركينگ نيز وجود دارد.

۱۱- بازار ميدان | Meidan Bazaar

در اين ميدان و فضاي تجاري احتياجي نداريد كه به پرسه و گشت وگذار زيادي بپردازيد و اگر وقت زيادي نداشته باشيد، بازار ميدان مكان مناسبي براي شماست. بازار ميدان درست قلب شهر و ميدان تاريخي تفليس قرار دارد. در اين بازارِ تونلي و زيرزميني شهر، تمام صنايع دستي جذاب براي گردشگران را خواهيد يافت. همچنين تمام دست ساخته هاي گرجستان را در اين جا خواهيد ديد كه از آن جمله مي توان جوراب محلي، كارت پستال، انواع سس ها، ادويه ها و چاي را نام برد. از آن جا كه تمام محصولات محلي اند و فضاي اين بازار نيز محلي است، اجناس و محصولات قيمت مشخصي ندارند و اغلب مي توانيد سر قيمت ها چانه بزنيد.

۱۲- مركز خريد اوراسيا | Eurasia Shopping Mall

مركز خريد اوراسيا، مجتمعي ۵ طبقه و مدرن است كه در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. اين مجموعه ۷۴۰۰ متر مربع وسعت دارد و در آن بيش از صد مغازه فشن و لباس با برندهاي معروف دنيا وجود دارد. در اين مركز حريد علاوه بر مغازه، بخش تفريحي نيز ديده مي شود.

۱۳- ديدوب پلازا | Didube Plaza

ديدوب پلازا مجموعه اي متشكل از چندين بخش است كه در آن مجموعه اي اداري، تجاري، تفريحي و اقامتي به چشم مي خورد. اين مجموعه دسترسي مناسبي از درون مركز شهر دارد.

۱۴- سيتي مال گلداني | City Mall Gldani

مركز خريد سيتي مال گلداني در يكي از محدوده هاي پر رفت و آمد شهر تفليس واقع شده است. اين مركز خريد ۷ طبقه دارد كه در طي آن انواع و اقسام مغازه ها، كافه ها، رستوران ها و مركز تفريحات كودك به چشم مي خورند. در كل در اين مركز خريد ۱۰۰ مغازه با اجناس متفاوت به چشم مي خورد كه بيش تر آن ها از برندهاي معروف و بين المللي اند. مركز خريد گلداني طراحي و ديزاين قابل توجهي دارد و از نقاط مختلف شهر نيز دسترسي مناسبي دارد.


برچسب: ، بهترين مراكز خريد تفليس، تور تفليس، تور لحظه آخري اروپا، لذت خريد در گرجستان، مراكز خريد شهر تفليس گرجستان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۲:۲۷ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :